Welkom bij onze klantenservice

Op onze klantenservice pagina vind je alles over het bestellen in onze webshop.
Wij zijn er elke dag van 09.00 tot 22.00.

Heb je een vraag? Gebruik dan ons contact-formulier of stuur ons een bericht via Whatsapp. Wij reageren meestal binnen 1 uur.

1 Betalen
1.1 Hoe kan ik betalen?

Jouwkortingkoopjes.nl biedt verschillende betaalmethoden om jouw betaling veilig, snel en eenvoudig te laten verlopen en te afrekenen. Deze verlopen via een beveiligde SSL-verbinding. Via onderstaande betaalmogelijkheden kun je een keuze maken voor de betaalmethode van jouw voorkeur. Je wordt bij iedere betaalmethode stapsgewijs begeleid om je bestelling in orde te maken.

Je kunt bij ons afrekenen met: iDEAL, Creditcard, Paypal, Webshop giftcard of Bank contant Mister cash. 

1.2 Hoe betaal ik met iDEAL?

Klik bij het afrekenen op de iDEAL-betaalknop en selecteer uw bank. U wordt doorgeleid naar de website van uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en wij worden geïnformeerd dat uw bestelling is betaald.

iDEAL voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden:

  • iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren
  • iDEAL wordt ondersteund door alle grote Nederlandse banken
  • Toegang tot internetbankieren van een van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van iDEAL
  • Controle en overzicht op de betaling
  • Bestelling wordt direct na afrekenen verwerkt, u heeft uw bestelling sneller in huis

 

Alle informatie die wordt uitgewisseld voor de uitvoering van de betaling, wordt gecodeerd via het SSL-protocol. Deze gegevens kunnen niet worden opgespoord, onderschept of gebruikt door derden. Ze worden ook niet bewaard in onze computersystemen.

1.3 Kortingscode's

Het kan zijn dat u een code heeft gekregen via een van onze nieuwsbrieven. Via onze nieuwsbrief bieden wij af en toe mooie acties aan via kortingscodes en aantrekkelijke kortingen op producten. Wilt u deze ook, dan raden wij zeker aan om uzelf aan te melden voor onze nieuwsbrief. Dit kunt u doen door een account aan te maken op onze website.

2 Bestellen
2.1 Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Gratis verzonden binnen Nederland

2.2 Kan ik mijn bestelling annuleren?

In al je enthousiasme heb je natuurlijk snel een bestelling geplaatst. Het kan dan zijn dat er per ongeluk een verkeerde bestelling is gedaan. Aan de andere kant kan het zijn dat je bestelling om andere redenen wilt annuleren.

 

Wij zullen altijd ons best doen om je daarin te helpen. Je hebt hier echter wel onze hulp nodig. Neem daarom altijd contact met ons op om de order zo snel mogelijk te annuleren. Heeft de annulering geen haast? Dan kun je ons ook altijd mailen. Hou er rekening mee dat wij je alleen binnen onze openingstijden kunnen helpen. In de weekenden kunnen orders daarom helaas niet geannuleerd worden.

 

Wij doen echter wel altijd erg ons best om je order zo snel mogelijk te bezorgen, dus de kans is aanwezig dat je order al verwerkt wordt. Onze mensen in het magazijn lopen in de meeste gevallen bijna direct om je order zo snel mogelijk bij je maatje te krijgen. In dat geval kunnen wij je order helaas niet meer annuleren.

3 Retourneren, ruilen en garantie/non-conformiteit
3.1 Hoe kan ik een product retour sturen?

Wat jammer dat u de zending retour wilt sturen. Dit kan natuurlijk meerdere redenen hebben en we willen je goed van dienst zijn!

Wanneer je product niet aan de verwachtingen voldoet kun je binnen 30 dagen na ontvangst van de goederen zonder opgaaf van reden je order als retour bij ons aanmelden. Je kunt er ook voor kiezen om binnen 30 dagen na ontvangst de order aan ons te retourneren. Stuur het artikel gelieve niet naar ons postadres. 

Let op! Je dient ons altijd eerst een bericht te sturen als je wilt retourneren. Anders wordt deze niet in behandeling genomen en dat zou zonde zijn. 

Mocht u hier niet uitkomen, neem dan contact met ons op. Nadat je de retourzending via de website hebt aangemeld heb je nog 14 dagen de tijd om het artikel te retourneren.

3.2 Ik heb een verkeerd product ontvangen.

Sorry, sorry, duizendmaal sorry. tevredenheid is heel belangrijk voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar bent jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.

 

Wanneer je een verkeerd product hebt ontvangen stuur dan een e-mail en we lossen het samen op. We willen je vriendelijk vragen om aan te geven welk product je hebt ontvangen zodat wij kunnen nagaan wat er is mis gegaan. Een foto van het product en de streepjescode helpt daar enorm bij! Vergeet niet je bestelnummer te benoemen, zo kunnen we het sneller voor je oplossen.

3.3 Ik heb een kapot product ontvangen.

Sorry, sorry, duizendmaal sorry. tevredenheid is heel belangrijk voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.

 

Wanneer je een defect product hebt ontvangen stuur dan een e-mail en we lossen het samen op. We willen je vriendelijk vragen om aan te geven welk product er defect is. We hebben ook een aantal foto 's nodig in dit geval. Met deze foto 's kunnen wij in de meeste gevallen de schade bij de vervoerder verhalen. Wij hebben de volgende foto's nodig:

  • Een foto van het product.
  • Een foto van het defect of de beschadiging.
  • Een foto van de streepjescode.
  • Een foto van de doos van de buitenkant.
  • Een foto van het verzendlabel op de doos.

 

Vergeet niet je bestelnummer te benoemen, zo kunnen we het sneller voor jou oplossen. Wij hoeven in de meeste gevallen het kapotte product niet retour en sturen je zo snel mogelijk een nieuwe. Als wij het kapotte product wel retour nodig hebben, zullen wij daar uiteraard de kosten voor dragen en het jou laten weten.

3.4 Mijn product werkt niet naar verwachting.

Wat jammer dat het product niet naar verwachting werkt. Dit kan natuurlijk meerdere redenen hebben en wij zoeken het graag voor je uit! 

 

Hoe lossen wij dit voor jou op?

  1. Stuur ons een mail met je bestelnummer en om welk product het gaat
  2. Leg uit wat er niet naar verwachting werkt. Probeer hierbij ons te voorzien van foto's en/of filmpjes
  3. Wij zoeken een geschikte oplossing voor je
  4. Je wordt geïnformeerd wat de oplossing is geworden en hoe wij dat gaan regelen
3.5 Wanneer krijg ik mijn geld terug als ik iets retour heb gestuurd?

Terugbetaling geschiedt uiterlijk 14 dagen nadat de ontbinding bij ons is kenbaar gemaakt. Indien wij de retourzending nog niet hebben ontvangen op dat moment, zullen wij wachten met de terugbetaling tot wij de producten wel hebben ontvangen of tot je aantoont dat de retourzending wel bij ons is afgeleverd. Als je een order gedeeltelijk retourneert, crediteren wij de door jouw geretourneerde producten. Wanneer je de order volledig retourneert, crediteren wij alle producten en alle andere aan ons betaalde kosten. De creditering gaat altijd via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je bij ons hebt betaald.

In het geval van garantie kwesties heb je uiteraard langer de tijd. Garantie op producten verschilt per product. Als je meteen bij ontvangst een mankement constateert, meld dit dan ook meteen aan ons. Voor vragen over de garantie termijn, kunt je altijd contact met ons opnemen.

3.6 Moet ik een reden geven voor het retour sturen?

Het is wel verplicht om voor het retourneren van je order contact met ons op te nemen. Uiteraard mag je altijd zonder opgaaf van een reden retourneren. Wij stellen het echter wel op prijs als je vermeldt waarom je iets retourneert. Als je er toch voor kiest het op eigen kosten zelf aan ons postadres te versturen zullen wij de kosten voor de retourzending niet vergoeden. Wanneer je het niet via onze website retourneert heb je eveneens 14 dagen de tijd de bestelling te retourneren of de retourzending bij ons te melden. Ook in dat geval heb je na het melden van de retourzending 14 dagen de tijd om je zending daadwerkelijk te retourneren.

4 Bezorgen & Afhalen
4.1 Hoe snel kan ik mijn bestelling verwachten?

Wanneer het artikel op voorraad is (staat bij elk product) dan betekend dat als je op werkdagen voor 17.00 besteld dan heb je je bestelling de volgende dag in huis. Soms kan het zo zijn dat Post NL de bestelling later levert. Hier kunnen wij niets aan doen. 

4.2 Levering is te laat of niet geleverd

Sorry, sorry, duizendmaal sorry. tevredenheid is heel belangrijk voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar bent u dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.

 

Wij doen onze uiterste best onze levertijden waar te maken maar het kan voorkomen dat door wat voor reden dan ook de levering vertraging op loopt. Mocht u niet in nood zitten adviseren we altijd even een dagje af te wachten. Negen van de tien levering wordt over het algemeen de volgende dag geleverd. We zijn helaas afhankelijk van de service van de pakketbezorgings bedrijven. 

 

Paniek? Neem contact met ons op en we zoeken samen naar een oplossing. Vergeet niet uw bestelnummer bij de hand te houden.

4.3 Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij jullie?

Afhalen van de bestelling is helaas niet mogelijk. 

4.4 Versturen jullie niet Gratis?

Jawel. Gratis verzonden binnen Nederland

5 Algemeen
5.1 Heb je een klacht?

Sorry, sorry, duizendmaal sorry. tevredenheid is heel belangrijk voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.

 

Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan ons door te geven. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Onze gegevens vindt je onderaan elke pagina op onze webshop en op de klantenservice pagina.

 

Na ontvangst van je klacht ontvangt je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 2 werkdagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

5.2 Hoe maak ik een account?

Wat leuk dat je een account bij ons wilt aanmaken! Het voordeel is dat je gemakkelijk alle facturen van je bestellingen kunt terugvinden.

Het aanmaken van een account gaat heel eenvoudig. Klik rechts bovenaan de pagina op ''inloggen''
Daar kun je een nieuwe account aanmaken. 

5.3 Ik kan niet inloggen!

Heb je een account aangemaakt voor of tijdens het bestellen en kan je niet meer inloggen?

Neem dan even contact met ons op. Wij zullen je hierbij helpen. 

5.4 Ik heb een product voor jullie!

Wat leuk dat je aan ons denkt voor de distributie van je artikel. Graag horen wij hier meer over.

 

Je kunt ons een mail sturen met de volgende informatie:

  • Wat is het voor product?
  • Waar komt het vandaan?
  • Wie zijn jullie?
  • Wat is de prijs?
  • Wat is de minimale afname hoeveelheid?
  • Per hoeveel is de afname hoeveelheid?
  • Wordt dit al via andere kanalen verkocht?
5.5 Doen jullie aan sponsoring?

Neem hiervoor even contact met ons op. 

Copyright 2020 Allesvoorjouwdier.nl
iDEAL MasterCard Visa PayPal Bancontact / Mister Cash Gift card SOFORT Banking Giropay